پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119897
امام جمعه فارسان گفت:
همه به فکر کار کردن،پيشرفت و رفع معضلات مردم و ارتقاء فرهنگي باشند.
تاریخ انتشار : 1393/10/01 12:43:17
نمایش : 2286
نشست شوراي شهر فارسان، با حضور امام جمعه فارسان، فرماندار و شهردار در محل ساختمان شوراي اسلامي اين شهر برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام والمسلمين حسين جمالي زاده، امام جمعه  شهرستان فارسان، ضمن تشکر از فعاليت هاي ارزنده شهردار و شوراي شهر، شکل گيري وحدت رويه در اين مجموعه را موجب رضايت عمومي بيان کرد و گفت: محدوديت اعتبارات و امکانمات و همچنين توقعات بالا باعث سختي و دشواري کار اين مجموعه است که تديّن و روحيه انقلابي، ولايي و خانوادگي اعضاي شورا در اين ميان بسيار کارگشا است.

وي وحدت و اتحاد درون مجموعه را لازمه رفع معضلات و مشکلات بيان و تصريح کرد: اگر مي خواهيد در کارهايتان موفق باشيد و نام نيکي از شما به يادگار بماند، بايد اتحاد و همدلي خود را حفظ کنيد.

امام جمعه فارسان با اشاره به اين که درون همه مجموعه ها اختلاف سليقه وجود دارد اما نبايد اين اختلاف ها به بيرون سرايت کند و اتحاد و برادري ها را از بين برد، گفت: نگذاريد افراد فرصت طلب از اختلاف سليقه هاي شما سوء استفاده کنند.

اين مقام مسؤول با هم بودن را لازمه رشد و ارتقاء همه جانبه دانست و اظهار داشت: اختلاف سليقه باعث رشد و توليد فکر مي شود اما در کنار اختلاف نظرها بايد رفاقت و همدلي ها را حفظ کرد.

حجت الاسلام جمالي زاده با تأکيد بر استفاده همه جانبه از ظرفيت هاي مختلف شهر و مسؤولان در جهت پيشبرد اهداف، ابراز داشت: متأسفانه يکي از مشکلات مهم شهرستان فارسان آن است که بعضي مواقع مسائل سياسي غالب مي شود و اين خسران است که بايد بکوشيم اين مسائل به حاشيه رود و همه به فکر کار کردن و پيشرفت و رفع معضلات مردم و ارتقاء فرهنگي باشند.

وي با تأکيد بر استفاده هر چه بهتر از ظرفيت نماز جمعه شهرستان فارسان در جهت رشد و ترقي شهرستان، تصريح کرد: بکوشيد که در امور فرهنگي از ظرفيت نهادها و ارگان هاي فرهنگي شهرستان به نحو احسن استفاده شود.

امام جمعه فارسان با تأکيد بر سازماندهي مراسم هاي شادي و ترحيم در شهرستان، از هزينه هاي هنگفت براي تهيه جهيزيه و همچنين هزينه هاي بالاي مراسم هاي ترحيم گلايه کرد و خواستار همکاري شوراي شهر براي رفع اين معضل در شهرستان شد.

در ادامه اين نشست نيز اعضاي شوراي اسلامي شهر فارسان به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات و همچنين مشکلات شهر فارسان در بخش هاي مختلف پرداختند و خواستار همکاري مسؤولان ارشد شهرستان براي رفع مشکلات شدند.

همچنين فرماندار و شهردار فارسان نيز گزارشي از فعاليت هاي انجام شده در شهرستان ارائه کردند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html